APA:
کپیمومن، مجید، قره چه، منیژه، و قنبرزاده، رضا. (1394). نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(3 (پیاپی 23) )، 87-101. SID. https://sid.ir/paper/115485/fa
Vancouver:
کپیمومن مجید، قره چه منیژه، قنبرزاده رضا. نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(3 (پیاپی 23) ):87-101. Available from: https://sid.ir/paper/115485/fa
IEEE:
کپیمجید مومن، منیژه قره چه، و رضا قنبرزاده، “نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 87–101، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115485/fa