APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، قره چه، منیژه، هادی زاده مقدم، اکرم، و سلیمی پور، سیروس. (1394). تأثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(3 (پیاپی 23) )، 49-67. SID. https://sid.ir/paper/115488/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، قره چه منیژه، هادی زاده مقدم اکرم، سلیمی پور سیروس. تأثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(3 (پیاپی 23) ):49-67. Available from: https://sid.ir/paper/115488/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، منیژه قره چه، اکرم هادی زاده مقدم، و سیروس سلیمی پور، “تأثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 49–67، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115488/fa