APA:
کپیصنایعی، علی، میرمهدی، سیدمهدی، و صالح زاده، رضا. (1394). بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(3 (پیاپی 23) )، 103-116. SID. https://sid.ir/paper/115491/fa
Vancouver:
کپیصنایعی علی، میرمهدی سیدمهدی، صالح زاده رضا. بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(3 (پیاپی 23) ):103-116. Available from: https://sid.ir/paper/115491/fa
IEEE:
کپیعلی صنایعی، سیدمهدی میرمهدی، و رضا صالح زاده، “بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 103–116، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115491/fa