APA:
کپینظری، احد، و بهرنگ نوبری، خسرو. (1387). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در انجام مطالعات مهندسی ارزش. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 7(28)، 245-269. SID. https://sid.ir/paper/115525/fa
Vancouver:
کپینظری احد، بهرنگ نوبری خسرو. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در انجام مطالعات مهندسی ارزش. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1387؛7(28):245-269. Available from: https://sid.ir/paper/115525/fa
IEEE:
کپیاحد نظری، و خسرو بهرنگ نوبری، “شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در انجام مطالعات مهندسی ارزش،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 7، no. 28، pp. 245–269، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115525/fa