APA:
کپیسبحانی فرد، یاسر، حسینی، سیدمحمدحسین، مهدی خواه، محمدمهدی، و چراغعلی، سعید. (1396). رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه بین المللی کتاب. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(3 (پیاپی 31) )، 119-134. SID. https://sid.ir/paper/115528/fa
Vancouver:
کپیسبحانی فرد یاسر، حسینی سیدمحمدحسین، مهدی خواه محمدمهدی، چراغعلی سعید. رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه بین المللی کتاب. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(3 (پیاپی 31) ):119-134. Available from: https://sid.ir/paper/115528/fa
IEEE:
کپییاسر سبحانی فرد، سیدمحمدحسین حسینی، محمدمهدی مهدی خواه، و سعید چراغعلی، “رتبه بندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه بین المللی کتاب،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 3 (پیاپی 31) ، pp. 119–134، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115528/fa