مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,734
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

700
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات به وسیله شبکه های عصبی مصنوعی

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 79

چکیده

 شرکت های پیشرو در ارایه خدمات به درستی می دانند که برای بقا و رشد در محیط به شدت رقابتی امروز ناچارند به طور مداوم به رصد کیفیت خدماتی بپردازند که به مشتریان شان ارایه می دهند. به درستی این یک راهبرد برای آن هاست که با بازخورد گرفتن از مشتریان به عنوان مهم ترین عامل در صعود یا سقوط شان از جایگاه رقابتی, به تثبیت و اعتلای موقعیت شان بپردازند. در این راستا مدل های مبتنی بر ادراک و انتظار مشتری از جایگاه ویژه ای در بررسی کیفیت خدمات برخوردارند که به طور گسترده ای در دامنه متفاوتی از شرکت های خدماتی از آن ها استفاده می شود. پژوهش حاضر با به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرت مند در پردازش اطلاعات غیرخطی, به بررسی مقایسه ای مدل های فوق در صنعت هتل داری به عنوان یک صنعت پیشروی خدماتی می پردازد. نتایج نشان داد که شبکه های عصبی مصنوعی با استفاده از داده های جمع آوری شده توسط مدل سروکوال وزنی نسبت به مدل های دیگر, با دقت بیشتری قادر به ارزیابی کیفیت خدمات و پیش بینی رضایت مندی مشتریان است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

میرغفوری، سیدحبیب اله، طاهری دمنه، محسن، و زارع احمدآبادی، حبیب. (1388). ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات به وسیله شبکه های عصبی مصنوعی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 8(31)، 63-79. SID. https://sid.ir/paper/115561/fa

Vancouver: کپی

میرغفوری سیدحبیب اله، طاهری دمنه محسن، زارع احمدآبادی حبیب. ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات به وسیله شبکه های عصبی مصنوعی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛8(31):63-79. Available from: https://sid.ir/paper/115561/fa

IEEE: کپی

سیدحبیب اله میرغفوری، محسن طاهری دمنه، و حبیب زارع احمدآبادی، “ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات به وسیله شبکه های عصبی مصنوعی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 8، no. 31، pp. 63–79، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115561/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button