مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,594
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,252
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 41

چکیده

 امروزه در فضای رقابتی شدید, کلید مزیت رقابتی پایدار, فعالیت در قالب زنجیره تامین و ارائه خدمات با کیفیت بالا است. روابط بین کیفیت خدمات با عملکرد کسب و کار, کاهش هزینه ها و رضایت مشتری در تحقیقات مختلف تایید شده است. این تحقیق علاوه بر اینکه به کیفیت به عنوان ادراک شرکت مرکزی از خدمات دریافتی پرداخته, برای اولین بار انتظارات و ادراک تامین کننده از عملکرد شرکت مرکزی را نیز به عنوان جزئی دیگر از کیفیت خدمات مطرح می کند. به این ترتیب, کیفیت خدمات را در مفهومی جدید و به صورت دوسویه پیشنهاد می کند.برای اجرای مدل طراحی شده, شرکت های خودروسازی و تامین کنندگان مهم آنها به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده که در مجموع 35 زوج نمونه برای تحقیق انتخاب شده و شکاف های کلیدی در دو جهت مستقیم و معکوس بین عناصر زنجیره تامین تعریف و اندازه گیری شدند.نگاه دوسویه به کیفیت خدمات به همراه مدل مفهومی و شاخص های اندازه گیری آن در زنجیره تامین به عنوان سهم تئوریک و سهم روش شناسی تحقیق محسوب می شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آذر، عادل، و علی محمدلو، مسلم. (1389). طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(1 (پیاپی 34))، 23-41. SID. https://sid.ir/paper/115570/fa

    Vancouver: کپی

    آذر عادل، علی محمدلو مسلم. طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(1 (پیاپی 34)):23-41. Available from: https://sid.ir/paper/115570/fa

    IEEE: کپی

    عادل آذر، و مسلم علی محمدلو، “طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 1 (پیاپی 34)، pp. 23–41، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115570/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button