APA:
کپیآذر، عادل، و علی محمدلو، مسلم. (1389). طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(1 (پیاپی 34))، 23-41. SID. https://sid.ir/paper/115570/fa
Vancouver:
کپیآذر عادل، علی محمدلو مسلم. طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(1 (پیاپی 34)):23-41. Available from: https://sid.ir/paper/115570/fa
IEEE:
کپیعادل آذر، و مسلم علی محمدلو، “طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 1 (پیاپی 34)، pp. 23–41، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115570/fa