APA:
کپیدیوانداری، علی، حقیقی، محمد، الهیاری، اشکان، و باقری، تینا. (1388). بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی (مطالعه موردی: بانک ملت). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 8(30)، 29-48. SID. https://sid.ir/paper/115595/fa
Vancouver:
کپیدیوانداری علی، حقیقی محمد، الهیاری اشکان، باقری تینا. بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی (مطالعه موردی: بانک ملت). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛8(30):29-48. Available from: https://sid.ir/paper/115595/fa
IEEE:
کپیعلی دیوانداری، محمد حقیقی، اشکان الهیاری، و تینا باقری، “بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی (مطالعه موردی: بانک ملت)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 8، no. 30، pp. 29–48، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115595/fa