APA:
کپیکسائی، مسعود، و احمدی، محمد. (1389). هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(2 (پیاپی 35))، 89-102. SID. https://sid.ir/paper/115606/fa
Vancouver:
کپیکسائی مسعود، احمدی محمد. هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(2 (پیاپی 35)):89-102. Available from: https://sid.ir/paper/115606/fa
IEEE:
کپیمسعود کسائی، و محمد احمدی، “هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 2 (پیاپی 35)، pp. 89–102، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115606/fa