Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,172
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

939
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری، وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 83

چکیده

 تحقیق حاضر با هدف تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری در هتل های 5 ستاره استان آذربایجان شرقی, شامل: هتل های پارس ائل گلی و شهریار در تابستان1394صورت پذیرفته است. داده های مورد نیاز برای این تحقیق با روش نمونه گیری غیر تصادفی در دسترس از میهمانان هتل های 5 ستاره شهر تبریز و با ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است. تحقیق حاضر, از نظر هدف, کاربردی و براساس روش گردآوری داده ها, توصیفی و از نوع پیمایشی است. همچنین از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart pls به منظور تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه میهمانان هتل های 5 ستاره شهرتبریز می باشد. با توجه به این که حجم جامعه نا معلوم می باشد از فرمول کوکران به منظور تعیین حجم نمونه استفاده شده است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که متغیرهای کیفیت خدمات و رضایت مشتری هر دو تأثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتری و تصویربرند دارند. و همچنین تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری مثبت و معنادار است. و وفاداری مشتری تأثیر مثبت و معناداری بر تصویر برند دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهاری، جعفر، بهاری، شهلا، بذله، مرجان، و بهاری، حامد. (1396). تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). جغرافیایی سرزمین، 14(56 )، 71-83. SID. https://sid.ir/paper/116166/fa

    Vancouver: کپی

    بهاری جعفر، بهاری شهلا، بذله مرجان، بهاری حامد. تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). جغرافیایی سرزمین[Internet]. 1396؛14(56 ):71-83. Available from: https://sid.ir/paper/116166/fa

    IEEE: کپی

    جعفر بهاری، شهلا بهاری، مرجان بذله، و حامد بهاری، “تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)،” جغرافیایی سرزمین، vol. 14، no. 56 ، pp. 71–83، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116166/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا