APA:
کپیبهاری، جعفر، بهاری، شهلا، بذله، مرجان، و بهاری، حامد. (1396). تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). جغرافیایی سرزمین، 14(56 )، 71-83. SID. https://sid.ir/paper/116166/fa
Vancouver:
کپیبهاری جعفر، بهاری شهلا، بذله مرجان، بهاری حامد. تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). جغرافیایی سرزمین[Internet]. 1396؛14(56 ):71-83. Available from: https://sid.ir/paper/116166/fa
IEEE:
کپیجعفر بهاری، شهلا بهاری، مرجان بذله، و حامد بهاری، “تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری, وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)،” جغرافیایی سرزمین، vol. 14، no. 56 ، pp. 71–83، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116166/fa