APA:
کپیقنبری، عاطفه، پاریاد، عزت، و احسانی، مریم. (1389). تاثیر تدریس به روش نقشه مفهومی بر میزان یادگیری و یادداری یک درس در دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 7(2)، 112-118. SID. https://sid.ir/paper/116783/fa
Vancouver:
کپیقنبری عاطفه، پاریاد عزت، احسانی مریم. تاثیر تدریس به روش نقشه مفهومی بر میزان یادگیری و یادداری یک درس در دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1389؛7(2):112-118. Available from: https://sid.ir/paper/116783/fa
IEEE:
کپیعاطفه قنبری، عزت پاریاد، و مریم احسانی، “تاثیر تدریس به روش نقشه مفهومی بر میزان یادگیری و یادداری یک درس در دانشجویان پرستاری،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 7، no. 2، pp. 112–118، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116783/fa