APA:
کپیپاینده، حسین. (1385). بررسی یک آگهی تلویزیونی از منظر مطالعات فرهنگی. مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 2(5)، 1-12. SID. https://sid.ir/paper/118085/fa
Vancouver:
کپیپاینده حسین. بررسی یک آگهی تلویزیونی از منظر مطالعات فرهنگی. مطالعات فرهنگی و ارتباطات[Internet]. 1385؛2(5):1-12. Available from: https://sid.ir/paper/118085/fa
IEEE:
کپیحسین پاینده، “بررسی یک آگهی تلویزیونی از منظر مطالعات فرهنگی،” مطالعات فرهنگی و ارتباطات، vol. 2، no. 5، pp. 1–12، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118085/fa