APA:
کپیطالبی، کامبیز، و کچوئی، رضا. (1390). شناسایی عوامل مدیریتی کلیدی در موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور. اقتصاد و تجارت نوین، 6(23-24)، 49-66. SID. https://sid.ir/paper/118608/fa
Vancouver:
کپیطالبی کامبیز، کچوئی رضا. شناسایی عوامل مدیریتی کلیدی در موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1390؛6(23-24):49-66. Available from: https://sid.ir/paper/118608/fa
IEEE:
کپیکامبیز طالبی، و رضا کچوئی، “شناسایی عوامل مدیریتی کلیدی در موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 6، no. 23-24، pp. 49–66، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118608/fa