مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,849
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,483
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی و رتبه بندی ابعاد بازاریابی اینترنتی صنعت فرش کشور

صفحات

 صفحه شروع 169 | صفحه پایان 185

چکیده

 روند نزولی میزان صادرات فرش دستبافت در سال های اخیر و پیشی گرفتن کشورهای چین و هند از ایران, فکر اقتصاددانان بسیاری را به حل معضلات این صنعت مشغول ساخته است. در این پژوهش نقش بازاریابی اینترنتی در افزایش توان رقابتی صنعت فرش بررسی می شود. با استفاده از تکنیک TOPSIS فازی, اجزای بازاریابی اینترنتی رتبه بندی شدند که متغیرهای «آگاهی از وضعیت رقبا», «استفاده از اطلاعات بازدیدکنندگان وب گاه» و «دریافت نظرها و پیشنهادها» از اهمیت بیشتری نسبت به سایر متغیرها برخوردار هستند. در میان معیارهای اصلی نیز, استفاده از اینترنت در فعالیت های مربوط به مشتریان به عنوان مهمترین معیار برگزیده شد و معیارهای «استفاده از اینترنت در رابطه با تحقیقات بازاریابی» و «استفاده از اینترنت در رابطه با کانال های توزیع» در رده های دوم و سوم قرار دادند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعیدی، نیما، نوروزنژاددرزی نقیبی، امیر، و زنده باد، سعیده. (1390). ارزیابی و رتبه بندی ابعاد بازاریابی اینترنتی صنعت فرش کشور. اقتصاد و تجارت نوین، 7(25-26)، 169-185. SID. https://sid.ir/paper/118634/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدی نیما، نوروزنژاددرزی نقیبی امیر، زنده باد سعیده. ارزیابی و رتبه بندی ابعاد بازاریابی اینترنتی صنعت فرش کشور. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1390؛7(25-26):169-185. Available from: https://sid.ir/paper/118634/fa

    IEEE: کپی

    نیما سعیدی، امیر نوروزنژاددرزی نقیبی، و سعیده زنده باد، “ارزیابی و رتبه بندی ابعاد بازاریابی اینترنتی صنعت فرش کشور،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 7، no. 25-26، pp. 169–185، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118634/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button