Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

970
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

614
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل تعیین کننده رضایت مشتریان از مراکز فروش تلفنی بیمه اتومبیل: مورد مطالعه نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو

صفحات

 صفحه شروع 199 | صفحه پایان 217

چکیده

 این مقاله به تحلیل عوامل مرتبط با رضایت مشتریان از مراکز تماس و فروش تلفنی بیمه اتومبیل در نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو می پردازد. از چارچوب مفهومی فینبرگ (2006), برای بررسی رابطه متوسط سرعت پاسخ دهی, زمان انتظار در صف, درصد موفقیت در تماس اول, نرخ قطع, متوسط زمان مکالمه, رعایت برنامه زمانی پاسخگویی, متوسط زمان لازم برای کارهای صدور بیمه نامه, نرخ جابه جایی نمایندگان فروش و سطح خدمت با رضایت مشتریان استفاده شده است. روش نمونه گیری, تصادفی ساده و نمونه پژوهش شامل 384 نفر از مشتریان مرکز فروش تلفنی بیمه اتومبیل در نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو می باشد. با توجه به نتایج تحلیل رگرسیونی, متغیرهای «نرخ جابه جایی نمایندگان فروش», «درصد موفقیت در تماس اول» و «زمان انتظار در صف» بر رضایت مشتریان تاثیرگذار هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صحت، سعید، دهدشتی شاهرخ، زهره، و شهرستانی، سیده سوگل. (1389). عوامل تعیین کننده رضایت مشتریان از مراکز فروش تلفنی بیمه اتومبیل: مورد مطالعه نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو. اقتصاد و تجارت نوین، 5(19-20)، 199-217. SID. https://sid.ir/paper/118642/fa

    Vancouver: کپی

    صحت سعید، دهدشتی شاهرخ زهره، شهرستانی سیده سوگل. عوامل تعیین کننده رضایت مشتریان از مراکز فروش تلفنی بیمه اتومبیل: مورد مطالعه نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1389؛5(19-20):199-217. Available from: https://sid.ir/paper/118642/fa

    IEEE: کپی

    سعید صحت، زهره دهدشتی شاهرخ، و سیده سوگل شهرستانی، “عوامل تعیین کننده رضایت مشتریان از مراکز فروش تلفنی بیمه اتومبیل: مورد مطالعه نمایندگی خدمات بیمه ایران خودرو،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 5، no. 19-20، pp. 199–217، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118642/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا