مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,683
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

929
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی تطبیقی وب گاه هتل های لوکس بر اساس مدل 7C در بازاریابی اینترنتی: مطالعه موردی ایران، ترکیه و امارات

صفحات

 صفحه شروع 212 | صفحه پایان 237

چکیده

 امروزه وب گاه یک ابزار بازاریابی مستقیم به شمار می رود. با توجه به توسعه گردشگری الکترونیکی هتل ها به عنوان یکی از اجزای فعال در صنعت گردشگری, از این ابزار برای کسب مزیت رقابتی بهره می برند. هدف این مقاله بررسی ویژگی های بازاریابی اینترنتی وب گاه هتل ها در ایران, ترکیه و امارات متحده عربی می باشد. بدین منظور از مدل 7C بازاریابی اینترنتی در پایه ریزی مقایسه تطبیقی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه هتل های 4 و 5 ستاره دارای وب گاه در این سه کشور است که از میان آنها 178 هتل به عنوان نمونه با استفاده از روش نمونه گیری غربالگری انتخاب گردید. 7 عنصر این مدل در قالب فهرستی متشکل از 63 ویژگی مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس نتایج به دست آمده وب گاه هتل های بررسی شده در مجموع, ویژگی های بسیار ابتدایی داشته و از تمامی امکانات و توانمندی های اینترنت و وب گاه جهت برقراری ارتباط موثر با مشتریان بهره گیری نمی کنند به گونه ای که کمتر از 50 درصد از ویژگی ها در وب گاه های بررسی شده مورد استفاده قرار گرفته است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حمیدی زاده، محمدرضا، و مجرد، فایق. (1388). ارزیابی تطبیقی وب گاه هتل های لوکس بر اساس مدل 7C در بازاریابی اینترنتی: مطالعه موردی ایران, ترکیه و امارات. اقتصاد و تجارت نوین، 4(15-16)، 212-237. SID. https://sid.ir/paper/118660/fa

Vancouver: کپی

حمیدی زاده محمدرضا، مجرد فایق. ارزیابی تطبیقی وب گاه هتل های لوکس بر اساس مدل 7C در بازاریابی اینترنتی: مطالعه موردی ایران, ترکیه و امارات. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1388؛4(15-16):212-237. Available from: https://sid.ir/paper/118660/fa

IEEE: کپی

محمدرضا حمیدی زاده، و فایق مجرد، “ارزیابی تطبیقی وب گاه هتل های لوکس بر اساس مدل 7C در بازاریابی اینترنتی: مطالعه موردی ایران, ترکیه و امارات،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 4، no. 15-16، pp. 212–237، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118660/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button