APA:
کپینریمانی، محمد، محمدامینی، زرار، برهمند، اوشا، و ابوالقاسمی، عباس. (1386). ارتباط سرسختی روانشناختی, سبک های تفکر و مهارت های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 2(5)، 93-107. SID. https://sid.ir/paper/120351/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، محمدامینی زرار، برهمند اوشا، ابوالقاسمی عباس. ارتباط سرسختی روانشناختی, سبک های تفکر و مهارت های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1386؛2(5):93-107. Available from: https://sid.ir/paper/120351/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، زرار محمدامینی، اوشا برهمند، و عباس ابوالقاسمی، “ارتباط سرسختی روانشناختی, سبک های تفکر و مهارت های اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 2، no. 5، pp. 93–107، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120351/fa