APA:
کپییاریاری، فریدون، کدیور، پروین، و میرزاخانی، محمد. (1387). بررسی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزت نفس, مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان (دبیرستان). پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 3(10)، 143-164. SID. https://sid.ir/paper/120375/fa
Vancouver:
کپییاریاری فریدون، کدیور پروین، میرزاخانی محمد. بررسی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزت نفس, مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان (دبیرستان). پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1387؛3(10):143-164. Available from: https://sid.ir/paper/120375/fa
IEEE:
کپیفریدون یاریاری، پروین کدیور، و محمد میرزاخانی، “بررسی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزت نفس, مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان (دبیرستان)،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 3، no. 10، pp. 143–164، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120375/fa