APA:
کپیبیرامی، منصور. (1387). بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود, خودکارآمدی و سلامت روانی دانش آموزان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 3(11)، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/120389/fa
Vancouver:
کپیبیرامی منصور. بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود, خودکارآمدی و سلامت روانی دانش آموزان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1387؛3(11):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/120389/fa
IEEE:
کپیمنصور بیرامی، “بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود, خودکارآمدی و سلامت روانی دانش آموزان،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 3، no. 11، pp. 19–36، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120389/fa