APA:
کپیغفوریان شاگردی، امیر، عربشاهی، معصومه، غیور، سیدمرتضی، پورنگ، علی، و رجب زاده، محمود. (1397). تحلیل رابطه هوش اخلاقی با کیفیت خدمات ارائه شده: نقش میانجی تعهد سازمانی. اخلاق در علوم و فناوری، 13(4 )، 86-94. SID. https://sid.ir/paper/122745/fa
Vancouver:
کپیغفوریان شاگردی امیر، عربشاهی معصومه، غیور سیدمرتضی، پورنگ علی، رجب زاده محمود. تحلیل رابطه هوش اخلاقی با کیفیت خدمات ارائه شده: نقش میانجی تعهد سازمانی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1397؛13(4 ):86-94. Available from: https://sid.ir/paper/122745/fa
IEEE:
کپیامیر غفوریان شاگردی، معصومه عربشاهی، سیدمرتضی غیور، علی پورنگ، و محمود رجب زاده، “تحلیل رابطه هوش اخلاقی با کیفیت خدمات ارائه شده: نقش میانجی تعهد سازمانی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 13، no. 4 ، pp. 86–94، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122745/fa