APA:
کپیمحبی، محمدمهدی. (1398). رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی. اخلاق در علوم و فناوری، 14(1 )، 137-139. SID. https://sid.ir/paper/122938/fa
Vancouver:
کپیمحبی محمدمهدی. رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1398؛14(1 ):137-139. Available from: https://sid.ir/paper/122938/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی محبی، “رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 14، no. 1 ، pp. 137–139، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122938/fa