Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

709
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

871
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 139

چکیده

 زمینه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش های مختلف اقتصاد الکترونیکی همانند بازاریابی الکترونیکی موجب تحولات مهمی در نگرش ها و روش های ارائه خدمات شده است که برای گسترش آن باید مسائل اخلاقی را مورد توجه قرار داد؛ بنابراین, هدف پژوهش, بررسی رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی می باشد. روش پژوهش توصیفی-همبستگی است. جامعه آماری کلیه کاربران بانکداری الکترونیکی در سال 1394 می باشد. به دلیل عدم دسترسی به کل جامعه, با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. ابزارهای گردآوری داده ها, پرسشنامه های فناوری اطلاعات و ارتباطات, بازاریابی الکترونیکی و اخلاق کاری بودند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون خطی ساده استفاده شده است. یافته ها یافته ها نشان داد که بین اخلاق سازمانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی رابطه معناداری وجود دارد. نتیجه گیری زمانی که کاربران احساس نمایند که نحوه معرفی خدمات و محصولات الکترونیکی, از امنیت, صحت و اعتبار بالا برخوردار بوده و همسو با ارزش های اخلاقی آنان نیز باشد, علاقه بیشتری به استفاده از آن نشان می دهند و همین امر زمینه ساز توسعه بازاریابی الکترونیکی خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محبی، محمدمهدی. (1398). رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی. اخلاق در علوم و فناوری، 14(1 )، 137-139. SID. https://sid.ir/paper/122938/fa

    Vancouver: کپی

    محبی محمدمهدی. رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1398؛14(1 ):137-139. Available from: https://sid.ir/paper/122938/fa

    IEEE: کپی

    محمدمهدی محبی، “رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 14، no. 1 ، pp. 137–139، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122938/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا