APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، و رودانی، امین. (1388). نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی. اخلاق در علوم و فناوری، 4(2-1)، 29-39. SID. https://sid.ir/paper/122969/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، رودانی امین. نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1388؛4(2-1):29-39. Available from: https://sid.ir/paper/122969/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، و امین رودانی، “نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 4، no. 2-1، pp. 29–39، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122969/fa