APA:
کپییزدان پناه شاه آبادی، محمدرضا، سجادزاده، حسن، و رفیعیان، مجتبی. (1398). تبیین مدل مفهومی برندسازی مکان: مروری بر ادبیات نظری. باغ نظر، 16(71 )، 19-34. SID. https://sid.ir/paper/125552/fa
Vancouver:
کپییزدان پناه شاه آبادی محمدرضا، سجادزاده حسن، رفیعیان مجتبی. تبیین مدل مفهومی برندسازی مکان: مروری بر ادبیات نظری. باغ نظر[Internet]. 1398؛16(71 ):19-34. Available from: https://sid.ir/paper/125552/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا یزدان پناه شاه آبادی، حسن سجادزاده، و مجتبی رفیعیان، “تبیین مدل مفهومی برندسازی مکان: مروری بر ادبیات نظری،” باغ نظر، vol. 16، no. 71 ، pp. 19–34، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/125552/fa