APA:
کپیپیری، موسی، مصرآبادی، جواد، و عزیزی، حمزه. (1396). اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 14(28 (پیاپی 55) )، 91-99. SID. https://sid.ir/paper/127195/fa
Vancouver:
کپیپیری موسی، مصرآبادی جواد، عزیزی حمزه. اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1396؛14(28 (پیاپی 55) ):91-99. Available from: https://sid.ir/paper/127195/fa
IEEE:
کپیموسی پیری، جواد مصرآبادی، و حمزه عزیزی، “اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی بر یادداری و درک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 14، no. 28 (پیاپی 55) ، pp. 91–99، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127195/fa