APA:
کپیرفیع پور، ابوالفضل. (1393). بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 11(15 (پیاپی 42))، 24-33. SID. https://sid.ir/paper/127236/fa
Vancouver:
کپیرفیع پور ابوالفضل. بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1393؛11(15 (پیاپی 42)):24-33. Available from: https://sid.ir/paper/127236/fa
IEEE:
کپیابوالفضل رفیع پور، “بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانش آموزان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 11، no. 15 (پیاپی 42)، pp. 24–33، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127236/fa