APA:
کپیقلی زاده، آذر، قنبری طلب، محمد، و قنبری، علی. (1391). بررسی تاثیر انواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانش آموزان شهرستان لردگان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 9(32)، 82-94. SID. https://sid.ir/paper/127244/fa
Vancouver:
کپیقلی زاده آذر، قنبری طلب محمد، قنبری علی. بررسی تاثیر انواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانش آموزان شهرستان لردگان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1391؛9(32):82-94. Available from: https://sid.ir/paper/127244/fa
IEEE:
کپیآذر قلی زاده، محمد قنبری طلب، و علی قنبری، “بررسی تاثیر انواع ارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی پایه سوم ابتدایی دانش آموزان شهرستان لردگان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 9، no. 32، pp. 82–94، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127244/fa