APA:
کپیاحمدآبادی آرانی، نجمه، احمدی هدایت، حمید، و فرمهینی فراهانی، محسن. (1398). تحلیل و نقد دلالت های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 16(34 (پیاپی 61) )، 127-145. SID. https://sid.ir/paper/127284/fa
Vancouver:
کپیاحمدآبادی آرانی نجمه، احمدی هدایت حمید، فرمهینی فراهانی محسن. تحلیل و نقد دلالت های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1398؛16(34 (پیاپی 61) ):127-145. Available from: https://sid.ir/paper/127284/fa
IEEE:
کپینجمه احمدآبادی آرانی، حمید احمدی هدایت، و محسن فرمهینی فراهانی، “تحلیل و نقد دلالت های تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 16، no. 34 (پیاپی 61) ، pp. 127–145، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127284/fa