APA:
کپیجباریان گرو، مرتضی، خسروی، معصومه، و محمدی فر، محمدعلی. (1395). اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 138-151. SID. https://sid.ir/paper/127301/fa
Vancouver:
کپیجباریان گرو مرتضی، خسروی معصومه، محمدی فر محمدعلی. اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):138-151. Available from: https://sid.ir/paper/127301/fa
IEEE:
کپیمرتضی جباریان گرو، معصومه خسروی، و محمدعلی محمدی فر، “اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 138–151، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127301/fa