APA:
کپیشریفی قورتانی، مجید، و نادی، محمدعلی. (1395). مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر, سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش آموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 48-60. SID. https://sid.ir/paper/127308/fa
Vancouver:
کپیشریفی قورتانی مجید، نادی محمدعلی. مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر, سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش آموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):48-60. Available from: https://sid.ir/paper/127308/fa
IEEE:
کپیمجید شریفی قورتانی، و محمدعلی نادی، “مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر, سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش آموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 48–60، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127308/fa