APA:
کپیبدیعی، الهه، و فرج الهی، مهران. (1395). تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی, بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی, درآموزش ترکیبی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 13-22. SID. https://sid.ir/paper/127312/fa
Vancouver:
کپیبدیعی الهه، فرج الهی مهران. تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی, بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی, درآموزش ترکیبی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):13-22. Available from: https://sid.ir/paper/127312/fa
IEEE:
کپیالهه بدیعی، و مهران فرج الهی، “تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی, بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی, درآموزش ترکیبی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 13–22، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127312/fa