مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,143
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

934
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 22

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بدیعی، الهه، و فرج الهی، مهران. (1395). تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی, بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی, درآموزش ترکیبی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 13-22. SID. https://sid.ir/paper/127312/fa

    Vancouver: کپی

    بدیعی الهه، فرج الهی مهران. تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی, بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی, درآموزش ترکیبی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):13-22. Available from: https://sid.ir/paper/127312/fa

    IEEE: کپی

    الهه بدیعی، و مهران فرج الهی، “تاثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی, بر یادگیری دانش آموزان هنرستانی, درآموزش ترکیبی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 13–22، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127312/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button