APA:
کپیقادری مقدم، محمدابراهیم، و سبحانی نژاد، مهدی. (1395). اعتبار سنجی روش های سنجش سطح خوانایی کتاب های درسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(21 (پیاپی 48))، 44-55. SID. https://sid.ir/paper/127328/fa
Vancouver:
کپیقادری مقدم محمدابراهیم، سبحانی نژاد مهدی. اعتبار سنجی روش های سنجش سطح خوانایی کتاب های درسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(21 (پیاپی 48)):44-55. Available from: https://sid.ir/paper/127328/fa
IEEE:
کپیمحمدابراهیم قادری مقدم، و مهدی سبحانی نژاد، “اعتبار سنجی روش های سنجش سطح خوانایی کتاب های درسی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 21 (پیاپی 48)، pp. 44–55، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127328/fa