APA:
کپینقش، سیمین، فروغی ابری، احمدعلی، و شفیع پورمطلق، فرهاد. (1395). ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی, خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی گری جدیت تحصیلی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(21 (پیاپی 48))، 134-144. SID. https://sid.ir/paper/127336/fa
Vancouver:
کپینقش سیمین، فروغی ابری احمدعلی، شفیع پورمطلق فرهاد. ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی, خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی گری جدیت تحصیلی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(21 (پیاپی 48)):134-144. Available from: https://sid.ir/paper/127336/fa
IEEE:
کپیسیمین نقش، احمدعلی فروغی ابری، و فرهاد شفیع پورمطلق، “ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی, خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجی گری جدیت تحصیلی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 21 (پیاپی 48)، pp. 134–144، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127336/fa