APA:
کپیعظیمی، محمد، پیری، موسی، و زوار، تقی. (1392). رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 10(11 (پیاپی 38))، 116-128. SID. https://sid.ir/paper/127369/fa
Vancouver:
کپیعظیمی محمد، پیری موسی، زوار تقی. رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1392؛10(11 (پیاپی 38)):116-128. Available from: https://sid.ir/paper/127369/fa
IEEE:
کپیمحمد عظیمی، موسی پیری، و تقی زوار، “رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 10، no. 11 (پیاپی 38)، pp. 116–128، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127369/fa