APA:
کپیفرهادی پور، محمدامین، عباسی، عفت، و کریم زایی، سمیرا. (1394). مقایسه اثربخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(19 (پیاپی 46))، 10-21. SID. https://sid.ir/paper/127378/fa
Vancouver:
کپیفرهادی پور محمدامین، عباسی عفت، کریم زایی سمیرا. مقایسه اثربخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(19 (پیاپی 46)):10-21. Available from: https://sid.ir/paper/127378/fa
IEEE:
کپیمحمدامین فرهادی پور، عفت عباسی، و سمیرا کریم زایی، “مقایسه اثربخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 19 (پیاپی 46)، pp. 10–21، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127378/fa