APA:
کپیحسینی هفشجانی، تورج، و صالح صدق پور، بهرام. (1390). بررسی تاثیر سبک های فکر بر میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 8(29-28)، 26-31. SID. https://sid.ir/paper/127427/fa
Vancouver:
کپیحسینی هفشجانی تورج، صالح صدق پور بهرام. بررسی تاثیر سبک های فکر بر میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1390؛8(29-28):26-31. Available from: https://sid.ir/paper/127427/fa
IEEE:
کپیتورج حسینی هفشجانی، و بهرام صالح صدق پور، “بررسی تاثیر سبک های فکر بر میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 8، no. 29-28، pp. 26–31، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127427/fa