APA:
کپینادی، محمدعلی، گردان شکن، مریم، و گل پرور، محسن. (1390). تاثیر آموزش تفکر انتقادی, حل مساله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 8(29-28)، 53-61. SID. https://sid.ir/paper/127432/fa
Vancouver:
کپینادی محمدعلی، گردان شکن مریم، گل پرور محسن. تاثیر آموزش تفکر انتقادی, حل مساله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1390؛8(29-28):53-61. Available from: https://sid.ir/paper/127432/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی نادی، مریم گردان شکن، و محسن گل پرور، “تاثیر آموزش تفکر انتقادی, حل مساله و فراشناخت بر یادگیری خودراهبر در دانشجویان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 8، no. 29-28، pp. 53–61، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127432/fa