APA:
کپیملکیان، فرامرز، نریمانی، مریم، و صاحب جمعی، ساغر. (1389). نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیزه پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 7(25)، 21-38. SID. https://sid.ir/paper/127456/fa
Vancouver:
کپیملکیان فرامرز، نریمانی مریم، صاحب جمعی ساغر. نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیزه پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1389؛7(25):21-38. Available from: https://sid.ir/paper/127456/fa
IEEE:
کپیفرامرز ملکیان، مریم نریمانی، و ساغر صاحب جمعی، “نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیزه پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 7، no. 25، pp. 21–38، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127456/fa