APA:
کپیظاهری، محمد، عبدالملکی، صابر، و فرجادمند، لیلا. (1397). بررسی وضعیت درک دانشجو-معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت معلم تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(31 (پیاپی 58) )، 79-94. SID. https://sid.ir/paper/127472/fa
Vancouver:
کپیظاهری محمد، عبدالملکی صابر، فرجادمند لیلا. بررسی وضعیت درک دانشجو-معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت معلم تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(31 (پیاپی 58) ):79-94. Available from: https://sid.ir/paper/127472/fa
IEEE:
کپیمحمد ظاهری، صابر عبدالملکی، و لیلا فرجادمند، “بررسی وضعیت درک دانشجو-معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت معلم تهران،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 31 (پیاپی 58) ، pp. 79–94، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127472/fa