APA:
کپیقبادی چهارراه گشین، کاووس، فانی، حجت اله، و فلاحی، ویدا. (1393). تاثیر ارزشیابی توصیفی بر مهارت های خواندن و نوشتن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 11(13 (پیاپی 40))، 115-128. SID. https://sid.ir/paper/127487/fa
Vancouver:
کپیقبادی چهارراه گشین کاووس، فانی حجت اله، فلاحی ویدا. تاثیر ارزشیابی توصیفی بر مهارت های خواندن و نوشتن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1393؛11(13 (پیاپی 40)):115-128. Available from: https://sid.ir/paper/127487/fa
IEEE:
کپیکاووس قبادی چهارراه گشین، حجت اله فانی، و ویدا فلاحی، “تاثیر ارزشیابی توصیفی بر مهارت های خواندن و نوشتن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 11، no. 13 (پیاپی 40)، pp. 115–128، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127487/fa