APA:
کپیشیردل، خیرالنسا، میرزاییان، بهرام، و حسن زاده، رمضان. (1392). رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 10(9 (پیاپی 36))، 99-112. SID. https://sid.ir/paper/127521/fa
Vancouver:
کپیشیردل خیرالنسا، میرزاییان بهرام، حسن زاده رمضان. رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش آموزان دوره متوسطه. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1392؛10(9 (پیاپی 36)):99-112. Available from: https://sid.ir/paper/127521/fa
IEEE:
کپیخیرالنسا شیردل، بهرام میرزاییان، و رمضان حسن زاده، “رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش آموزان دوره متوسطه،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 10، no. 9 (پیاپی 36)، pp. 99–112، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127521/fa