APA:
کپیاکبری منجرموئی، فاطمه، و کشتی آرای، نرگس. (1394). رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(18 (پیاپی 45))، 13-28. SID. https://sid.ir/paper/127588/fa
Vancouver:
کپیاکبری منجرموئی فاطمه، کشتی آرای نرگس. رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(18 (پیاپی 45)):13-28. Available from: https://sid.ir/paper/127588/fa
IEEE:
کپیفاطمه اکبری منجرموئی، و نرگس کشتی آرای، “رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 18 (پیاپی 45)، pp. 13–28، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127588/fa