APA:
کپیسبحانی نژاد، مهدی، و ملازهی، اسما. (1391). بررسی مولفه های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 9(34)، 42-59. SID. https://sid.ir/paper/127611/fa
Vancouver:
کپیسبحانی نژاد مهدی، ملازهی اسما. بررسی مولفه های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1391؛9(34):42-59. Available from: https://sid.ir/paper/127611/fa
IEEE:
کپیمهدی سبحانی نژاد، و اسما ملازهی، “بررسی مولفه های مورد نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه ریزی درسی مدارس،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 9، no. 34، pp. 42–59، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127611/fa