APA:
کپیپیرکمالی، محمدعلی، مومنی مهمویی، حسین، و پاکدامن، مجید. (1392). بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش, نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 10(10 (پیاپی 37))، 123-135. SID. https://sid.ir/paper/127641/fa
Vancouver:
کپیپیرکمالی محمدعلی، مومنی مهمویی حسین، پاکدامن مجید. بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش, نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1392؛10(10 (پیاپی 37)):123-135. Available from: https://sid.ir/paper/127641/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی پیرکمالی، حسین مومنی مهمویی، و مجید پاکدامن، “بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش, نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 10، no. 10 (پیاپی 37)، pp. 123–135، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127641/fa