مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

757
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

580
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آثار مستقل و ترکیبی سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود سیستم اتوبوس رانی در استفاده از خودروی شخصی در سفرهای شغلی به محدوده زوج-فرد تهران

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 23

چکیده

 در پژوهش حاضر, سیاست قیمت گذاری تراکم با عوارض متغیر نسبت به وقت از روز, به عنوان سیاست مدیریتی دفعی و بهبود سیستم اتوبوس رانی از طریق اعمال دو سیاست کاهش زمان سفر اتوبوس و کاهش فاصله ایستگاه اتوبوس تا محل کار, به عنوان سیاست های تشویقی بررسی شده اند. با استفاده از رجحان بیان شده, 231 نفر از شاغلان محدوده زوج فرد شهر تهران نسبت به سیاست های موردنظر, مدل لوجیت آشیانه یی انتخاب وسیله سفر ساخته و اثرات مستقل و ترکیبی سیاست ها برآورد شده است. نتایج نشان داده اند که سیاست قیمت گذاری تراکم در ساعات 6:30 تا 9 صبح, اگر به صورت ترکیبی با سیاست کاهش فاصله ایستگاه اتوبوس تا محل کار اعمال شود, می تواند تا 0.49 سهم گزینه ی خودروی شخصی در ساعات مذکور را کاهش دهد. همچنین می توان به سیاست های پیشنهادی پژوهش حاضر به عنوان جایگزینی برای طرح زوج فرد شهر تهران توجه کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیدابریشمی، سیداحسان، ممدوحی، امیررضا، و فوری، حمیدرضا. (1396). آثار مستقل و ترکیبی سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود سیستم اتوبوس رانی در استفاده از خودروی شخصی در سفرهای شغلی به محدوده زوج-فرد تهران. مهندسی عمران شریف (شریف ویژه مهندسی عمران)، 33-2(4/2 )، 13-23. SID. https://sid.ir/paper/128105/fa

    Vancouver: کپی

    سیدابریشمی سیداحسان، ممدوحی امیررضا، فوری حمیدرضا. آثار مستقل و ترکیبی سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود سیستم اتوبوس رانی در استفاده از خودروی شخصی در سفرهای شغلی به محدوده زوج-فرد تهران. مهندسی عمران شریف (شریف ویژه مهندسی عمران)[Internet]. 1396؛33-2(4/2 ):13-23. Available from: https://sid.ir/paper/128105/fa

    IEEE: کپی

    سیداحسان سیدابریشمی، امیررضا ممدوحی، و حمیدرضا فوری، “آثار مستقل و ترکیبی سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود سیستم اتوبوس رانی در استفاده از خودروی شخصی در سفرهای شغلی به محدوده زوج-فرد تهران،” مهندسی عمران شریف (شریف ویژه مهندسی عمران)، vol. 33-2، no. 4/2 ، pp. 13–23، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/128105/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button