مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,786
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

706
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ربات های اجتماعی دستیار در کلاس های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 64

چکیده

 «ربات های اجتماعی» به عنوان زمینه یی چندرشته یی در بین دانشمندان علوم انسانی – مهندسی - پزشکی مطرح است. همگام با پیشرفت فناوری انتظار می رود که به کارگیری ربات ها را به صورت ابزاری جذاب در عرصه های آموزشی - درمانی – اجتماعی - فرهنگی شاهد باشیم. این مقاله تاثیر ربات های انسان نما در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در مدارس ایران را بررسی می کند. دراین پژوهش سناریوهای متعددی براساس مطالب درسی زبان آموزان کلاس هفتم طراحی شده که آموزگار و ربات به طورهمزمان در کلاس برای آموزش کلمات و مکالمه ارائه می دهند. تاکنون آموزش زبان به کمک رایانه (کال) و تلفن همراه (مال (مورد توجه بوده اند. نتایج اولیه حاصل از این پژوهش به کارگیری ربات ها درارتقای کیفیت آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را تایید می کند. این نوشتار, فعالیت ها و یافته های کنونی ما در زمینه ی بین رشته یی (رال) و تاثیر آن در کلاس های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران را به عنوان یک بررسی موضوعی در حوزه ی ربات های اجتماعی پوشش می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عالمی، مینو، مقداری، علی، قاضی سعیدی، مریم، زند وکیلی، مرسده، و کریمیان، آرمان. (1395). بررسی تاثیر ربات های اجتماعی دستیار در کلاس های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران. مهندسی مکانیک شریف (شریف ویژه مهندسی مکانیک)، 32-3(1)، 57-64. SID. https://sid.ir/paper/128324/fa

    Vancouver: کپی

    عالمی مینو، مقداری علی، قاضی سعیدی مریم، زند وکیلی مرسده، کریمیان آرمان. بررسی تاثیر ربات های اجتماعی دستیار در کلاس های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران. مهندسی مکانیک شریف (شریف ویژه مهندسی مکانیک)[Internet]. 1395؛32-3(1):57-64. Available from: https://sid.ir/paper/128324/fa

    IEEE: کپی

    مینو عالمی، علی مقداری، مریم قاضی سعیدی، مرسده زند وکیلی، و آرمان کریمیان، “بررسی تاثیر ربات های اجتماعی دستیار در کلاس های آموزش زبان انگلیسی مدارس ایران،” مهندسی مکانیک شریف (شریف ویژه مهندسی مکانیک)، vol. 32-3، no. 1، pp. 57–64، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/128324/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button