مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,362
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,333
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر راهبرد مرور ذهنی بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 178

چکیده

 مقدمه: تحقیق حاضر به منظور بررسی تاثیر راهبرد مرور ذهنی بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان اجرا شد.روش: در این تحقیق که از نوع کاربردی است و با روش نیمه تجربی به اجرا در آمده است, 15 دانش آموز نارساخوان به روش نمونه گیری در دسترس و 15 دانش آموز عادی به روش تصادفی انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از آزمون WMTB-C که توسط پیکرینگ و گدرکول تهیه شده است, استفاده شد. راهبرد مرور ذهنی در گروه نارساخوان به اجرا درآمد.یافته ها: عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان از دانش آموزان عادی ضعیفتر بود.نتیجه گیری: راهبرد مرور ذهنی تاثیر معنی داری بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان ندارد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

ارجمندنیا، علی اکبر، و سیف نراقی، مریم. (1388). تاثیر راهبرد مرور ذهنی بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان . مجله علوم رفتاری، 3(3)، 173-178. SID. https://sid.ir/paper/129620/fa

Vancouver: کپی

ارجمندنیا علی اکبر، سیف نراقی مریم. تاثیر راهبرد مرور ذهنی بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان . مجله علوم رفتاری[Internet]. 1388؛3(3):173-178. Available from: https://sid.ir/paper/129620/fa

IEEE: کپی

علی اکبر ارجمندنیا، و مریم سیف نراقی، “تاثیر راهبرد مرور ذهنی بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان ،” مجله علوم رفتاری، vol. 3، no. 3، pp. 173–178، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129620/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button