APA:
کپیبندریان، رضا. (1390). شناسایی و تعیین عوامل موثر در رضایت مشتریان در سازمان های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 5(1 (پیاپی 9))، 201-222. SID. https://sid.ir/paper/129873/fa
Vancouver:
کپیبندریان رضا. شناسایی و تعیین عوامل موثر در رضایت مشتریان در سازمان های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1390؛5(1 (پیاپی 9)):201-222. Available from: https://sid.ir/paper/129873/fa
IEEE:
کپیرضا بندریان، “شناسایی و تعیین عوامل موثر در رضایت مشتریان در سازمان های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 5، no. 1 (پیاپی 9)، pp. 201–222، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129873/fa