APA:
کپیروشن، سیدعلیقلی، و بخشی، فریبا. (1395). تاثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 10(2 (پیاپی 20) )، 163-188. SID. https://sid.ir/paper/129881/fa
Vancouver:
کپیروشن سیدعلیقلی، بخشی فریبا. تاثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1395؛10(2 (پیاپی 20) ):163-188. Available from: https://sid.ir/paper/129881/fa
IEEE:
کپیسیدعلیقلی روشن، و فریبا بخشی، “تاثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 10، no. 2 (پیاپی 20) ، pp. 163–188، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129881/fa