مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,143
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

719
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان

صفحات

 صفحه شروع 131 | صفحه پایان 148

چکیده

 به دلیل مخاطرات و ریسک بالای اجرای پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری, انجام برنامه ریزی مناسب قبل از اجرای آن در سازمان ضروری می باشد. بدین منظور لازم است پس از شناخت فاصله بین دو وضعیت موجود و مطلوب و مسیر دستیابی به وضعیت مطلوب, سرمایه گذاری های سازمانی صورت پذیرد. در این پژوهش بر حسب این ضرورت, ابتدا با مطالعه نسبتا گسترده پیشینه پژوهش, مهمترین عوامل حیاتی موفقیت این حوزه استخراج شد و سپس با مدل معادلات ساختاری مدل علی روابط این عوامل تحلیل می شد. عوامل نهایی طبق نظر خبرگان به سطوح مختلف بلوغ اختصاص یافت و در نهایت بر اساس ابعاد چهارگانه مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت امتیاز هر یک از شاخص ها در سازمان مورد بررسی, محاسبه و سطح بلوغ آن سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری تعیین شد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خانلری، امیر، و سهرابی، بابک. (1387). مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان. علوم مدیریت ایران، 3(11)، 131-148. SID. https://sid.ir/paper/130305/fa

    Vancouver: کپی

    خانلری امیر، سهرابی بابک. مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1387؛3(11):131-148. Available from: https://sid.ir/paper/130305/fa

    IEEE: کپی

    امیر خانلری، و بابک سهرابی، “مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان،” علوم مدیریت ایران، vol. 3، no. 11، pp. 131–148، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130305/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button