APA:
کپیخانلری، امیر، و سهرابی، بابک. (1387). مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان. علوم مدیریت ایران، 3(11)، 131-148. SID. https://sid.ir/paper/130305/fa
Vancouver:
کپیخانلری امیر، سهرابی بابک. مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1387؛3(11):131-148. Available from: https://sid.ir/paper/130305/fa
IEEE:
کپیامیر خانلری، و بابک سهرابی، “مدل علی بهبود و تعالی در ارتباط با مشتریان سازمان،” علوم مدیریت ایران، vol. 3، no. 11، pp. 131–148، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130305/fa