مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,602
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

815
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژی های تولید و بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 121

چکیده

 در بازارهای پر رقابت با نیازهای متفاوت مشتریان, ادامه حیات سودآور و موفق یک سازمان پیشرو, منوط به عملکرد یکپارچه کلیه زیر سیستم ها و واحدهای سازمانی, می باشد. عدم انطباق استراتژیک در خروجی فرایند واحدهای مختلف در بلند مدت سازمان را از دستیابی به یک موقعیت رقابتی پایدار, باز می دارد. واحدهای بازاریابی و تولید از جمله کلیدی ترین اجزا تشکیل دهنده سازمان می باشند که انطباق استراتژیک آنها, پیشرفت و تعالی سازمان را تضمین می کند. در این مقاله مدلی کمی بر اساس عوامل «خلق ارزش بری مشتریان» و «نتایج کلیدی عملکرد» و متغیرهای مربوطه جهت سنجش یکپارچگی استراتژیک فرایندهای تولید و بازاریابی در سازمان ارایه می شود و با استفاده از تکنیک برنامه ریزی آماری روشی برای هدف گذاری کمی این انطباق استراتژیک, معرفی می شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفرنژاد، احمد، و مختارزاده، نیما. (1386). ارایه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژی های تولید و بازاریابی. علوم مدیریت ایران، 2(6)، 95-121. SID. https://sid.ir/paper/130343/fa

    Vancouver: کپی

    جعفرنژاد احمد، مختارزاده نیما. ارایه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژی های تولید و بازاریابی. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1386؛2(6):95-121. Available from: https://sid.ir/paper/130343/fa

    IEEE: کپی

    احمد جعفرنژاد، و نیما مختارزاده، “ارایه یک مدل کمی برای ممیزی انطباق استراتژی های تولید و بازاریابی،” علوم مدیریت ایران، vol. 2، no. 6، pp. 95–121، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130343/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button